نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
همه به دنبال سوپر ماریو! / بسته خبری (5)

همه به دنبال سوپر ماریو! / بسته خبری (5)

 

5 روز تا پایان مهلت تعیین شده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی باقی مانده و تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری A فرصت چندانی تا آخرین برآوردها و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند.

 

آخرین شنیده‌ها از شایعات بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

لورنزو دی‌سانتیس (كارشناس ترانسفرینگ فوتبال ایتالیا) در گفتگو با رادیو Sportiva با اشاره به ماركت یووه در روزهای باقیمانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، از احتمال ایجاد تغییر در وضعیت دیبالا و مانژوكیچ خبر داده و پیوستن مانژو به بایرن‌مونیخ را منتفی ندانسته و مدعی شده باواریایی‌ها همچنان به او علاقه‌مند هستند.
El Chiringuito در گزارشی، مذاكرات یوونتوس و بارسا برای به خدمت گرفتن ایوان راكیتیچ را تأیید كرده و از علاقه فراوان بیانكونری برای به خدمت گرفتن او خبر داده است. با این حال بزرگ‌ترین مشكل پیش‌روی انتقال این هافبك كروات به تورین همسر اسپانیایی این بازیكن است كه علاقه‌ای به زندگی خارج از این كشور ندارد. این منبع در ادامه از احتمال بازگشت دوباره آرتورو ویدال به یووه در صورت شكست پروژه انتقال راكیتیچ به این تیم خبر داده است. 
ماسیمو پاوان (خبرنگار ارشد Tutto Juve) در گفتگو با رادیو BiancoNera با اشاره به جدیدترین شنیده‌هایش از نقل و انتقالات یووه گفت: «به نظر می‌رسد روگانی به احتمال فراوان یووه را ترك خواهد كرد و یكی نیز از میان بلیز متوئیدی و امره جان از جمع بیانكونری جدا خواهد شد.»
ESPN با اشاره به ملاقات مدیران بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن بر سر انتقال نیمار؛ انجام این معامله را باعث بازگشت سریع پاریسی‌ها به میز مذاكره برای جذب پائولو دیبالا عنوان كرده است. 
جانلوكا دی‌‌مارتزیو خبرنگار Sky Sport با اشاره به مصدومیت ناگهانی ام‌باپه و كاوانی از تصمیم پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن یك مهاجم زبده برای تقویت خط حمله این تیم خبر داده و با اشاره به ماریو مانژوكیچ، او را گزینه‌ی ایده‌آل برای پر كردن جای مهاجمان سرشناس و مصدومش دانسته است. این در حالی است كه برخی از منابع ورزشی در ایتالیا نیز از علاقه‌مندی رم برای انتقال مهاجم كروات یووه به این تیم خبر داده‌اند.

 

عناوین ذکر شده تنها بخشی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری اطراف باشگاه یوونتوس است و هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود. شنیده‌های جدیدتر در بسته‌های خبری بعدی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

گفتنی است طبق قانون مصوب شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های سری A و اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از روز دوشنبه یکم ژوئیه (10 تیرماه) آغاز و در روز دوشنبه دوم سپتامبر (11 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. همچنین مقرر شده پنجره ترانسفرینگ نیم‌فصل این رقابت‌ها نیز از از روز دوم تا سی و یکم ژانویه 2020 باز باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: